سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

دختران جوان در دام پسران شیطان صفت افتادند+عکس این واقعه!

**اختلاف من و مادرم با مزاحمت تلفنی شروع شد و هرچه سعی کردم به او بفهمانم که با کسی رابطه ندارم ؛ باور نمی کرد و تجربه تلخ خواهر بزرگم در برقراری ارتباط مخفیانه با پسری جوان و آبروریزی های بعدی آن جلو چشمش بود و مرا در تنگنا گذاشت...


در پارک با مردی حدود 40 ساله آشنا شدم که خودش را مشاور معرفی می کرد و تلفنش را جهت انجام مشاوره تحت اختیارم گذاشت.....


از شما چه پنهان گفتگوی با این مرد غریبه مرا آرام می کرد و او با زبان چرب و نرمی که داشت کم کم مرا به خودش وابسته کرد....

 پس از مدتی به من پیشنهاد ازدواج داد و با این که فهمیده بودم خودش را به دروغ مشاور خانواده معرفی کرده است و فردی بیکار است به ارتباط پنهانی با او ادامه دادم تا این که پس از چند ماه متوجه شدم باردار هستم.....


مادرم بعد از مرگ پدرم برای من و خواهرم خیلی زحمت کشیده است اما ما هر ۲ آبروی او را به باد داده ایم و خودمان را روسیاه کرده ایم. این است نتیجه رعایت نکردن حد و مرزهای شرعی در ارتباط با افراد غریبه و نامحرم!...


-------

این بود یکی از ده ها خبری که متاسفانه هر روز می خوانیم و براحتی از کنار آن عبور می کنیم وشاید کمی افسوس بخوریم چرا سخت گیری به علت بد گمانی و یا بالعکس چرا سهل گیری به جهت اعتماد کاذب و چرا دل سپردن به غریبه و ....

(نکند با عبارت +عکس این واقعه انتظار داشتید که عکس این دختر بیچاره را هم منتشر کنیم!!... استغفراله!! نه منظورمان این نبود!)

-------

+عکس این واقعه یعنی «  عکس این واقعه هم زیاد اتفاق می افتد!!!»

یعنی:

دختران جوان زیادی هم هستند که در دام پسران شیطان صفت نمی افتند!!!


دخترانی که می دانند چرب زبانی و عشق ورزیهای همه پسران هوس باز دامی است که عفت آنها را نشانه گرفته است!(شاید شما هم شاهد بوده اید پسران بوالهوسی را که بعد از تماس تلفنی به اصطلاح عاشقانه با دختر خامی؛ به ریش او قاه قاه خندیده اند!)

دختران بهترین مشاور را از نزدیکان و بستگان مورد اعتماد خود جستجو می کنند و حجاب و وقارشان بهترین پاسخ به این  علفهای هرز است!!


(+عکس این واقعه : شوخی بود در تولد بهترین مادر دنیا حضرت زهرا(سلام الله علیها) که امیدوارم ناراحت نشده باشید!!)

نظرات 6 + ارسال نظر
ye doost سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

dooste man salam
gozashtan khabar khoobe
bazdid kardan ham khoobe vase maleke site
amma na be har gheymati golam
moafagh bashi

salam-bavar kon faghat bra shokhi bood na amar sit- lotf kardi

رضا چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ق.ظ http://دل سروده های آئینی

تبارک الله

مرحبا بکم!

حسین چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ

احسنت بر شما

تشکر!

قاسمیان پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://moghan.loxblog.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالب شمارو دیدم خوشحال میشم به وبلاگ ماهم سری بزنید و نظر خود را گذاشته و لینک کنید
m o g h a n . l o x b l o g
یا علی

Smart جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

ما ایرانیا عجب کس مخیم هر حرفی رو بهم مذهب ربط میدیم میچسبیم به اهلسنت؛ بابا سکس چ ربطی ب مذهب داره ؛این اخوندا شورشو دراوردن

سلام
چه ربطی داشت؟

شبنم شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ب.ظ

خو وقتی فهمیدی بیکار ولش می کردی و اگه دنبالت راه افتاد میزدی لحش میکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد