سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

مادر رنگ شادی را هم ندید!


مادر رنگ شادی را هم ندید!

❤️❤️

من یقین دارم مادر؛ رنگ شادی را هم نمی دید!
شاید آن زمان که دختر بچه ای بود،سرخوش از بازی های کودکانه بوده! و شاید تا آن زمان که عروس شد، دلبر و دلبری داشته! اما مطمئنا آن زمان که فهمید فرزندی در پیش اوست؛ دیگر رنگ شادی را ندید!
نه قبل و نه بعد از آنکه بند ناف فرزند را بریدند نگرانی از سیمای مادر محو نشد! همیشه می پرسید:
دلبندم!
چه میخوری؟ چقدر میخوابی؟ چگونه روزگار میگذرانی؟ همسرت چطور؟ فرزندانت چگونه؟
عزیزم!
آیا از دنیا دلخوش هستی یا دلخسته؟! آیا در این روزگار سخت؛ سبکبال هستی یا پر و بال بسته؟!
فرزندم!
تا پیش منی، نگرانم که زود نروی؟! و آن زمان که پیش من نیستی،نگرانم که کی به سلامت می آیی؟!
دقیق بخاطر دارم! من مادر را همیشه ی روزگار، نگران می دیدم! ولی فکر می کردم آن زمان که مرگ بین من و او فاصله بیاندازد و من بر سر تربتش نشسته باشم، دیگر چهره ی نگرانش را نخواهم دید و کلام همیشه پرسان اش را نخواهم شنید!
اما وقتی تقدیر مرا به کنار تربت مادر برد، صدای مادر را از گور دوباره شنیدم که با نگرانی بیشتر می گفت:
فرزندِ دلبندم!
مقصد؛ آخرت است!
در سفر کوتاه این دنیا،
توشه ی پارسایی و ایمان، به اندازه بردار!
—---------------
روز مادر❤️❤️❤️
روز زن
مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد