سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

یادم ترا فراموش!

بسم الله الرحمن الرحیم

یادم ترا فراموش!

الله اکبر! بخدا اگه ساعت چهار صبح حرکت کنم؛ هفت صبح تهرانم! خدا بابای مترو را بیامرزه! نیم ساعته میرسم هفت تیر! از اونجا هم تا شرکت یه ربع راهه!
خوب شد یادم افتاد؛ میدوون انقلاب هم کار دارم! به خانم کتابدار قول دادم که کتاباش را بخرم! دو تا چک پول پنجاه تومنی هم باید بر دارم! فکر کنم بشه اونجا یه ناشر هم برای کتابم پیدا کنم! ... فکر نکنم کتاب پیرامون این نرم افزار تا حالا منتشر شده باشه! ..... نه! فکر نکنم توی این دوره و زمونه کسی توی کتابای تخصصی سرمایه گذاری کنه! ..... 
آخ یاد سرمایه گذاری افتادم؛ خوبه امروز یه ساعت زودتر برم تا به بانک سری بزنم و ببینم که وام؛ جور شده یا نه! این آخر وقتا هم که بانکها خیلی شلوغن! بدتر اینکه جای پارک ماشین هم پیدا نمیشه! یکی نیست به اینا بگه که اول جای پارک بسازین و بعد ماشین تولید کنین!
یاد تولید افتادم؛ یادم باشه که توی وبلاگ از این موضوع هم بنویسم! خیلی جالبه! ...این وبلاگ هم شده قوز بالا قوز!! آخه بچه جون توی این سن و سال شدی وبلاگ نوبس! پیری و معرکه گیری!! 
آخ گفتم پیری؛ یاد قرصهای پدر بزرگ افتادم! حتما بعد از ظهر باید یه نوبت هم برای دکترش بگیرم البته اگه این خانم منشی گوشی برداره! خدائیش حریف غول هفت سر میشه شد؛ اما حریف این منشی غرغرو و بد اخلاق نه!............. 

اِ ...اِ.... چرا اینقده این مُهر سیاه شده! نکنه نماز باهاش مشکل داشته باشه! یادم باشه ایندفعه دیگه یه مُهر بهتر بردارم و به برو بچه ها بگم که مُهر های سیاه شده را از جامُهری بردارن!
....... نماز امروز چقدر طولانی شد! فکر کنم الان دیگه امام جماعت به تشهد و سلام اخر نماز برسه!!  .....آره درسته! رکعت چهارمیم!!!  .... الحمد لله اشهد ان لا اله الا الله وحده......
خب! هنوز یه خوره دیگه وقت دارم!!  .... آهان! یادم باشه بلیط فردا را هم بعد از ظهر بگیرم تا فردا اگه اتوبوس شلوغ شد؛ جا نمونم!!
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته!
خب نماز ظهر که تموم شد!! یادم ترا فراموش!!
حالا کی گرگ میشه! آخه میخواهیم نماز عصر را بخونیم!!!!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهادسیمین شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://deldaar.ir

سلام
گیج منگ کنجکاو و در نهایت هم غافلکیر شدم
خیلی باحال بود

سلام
قربانت!
قابل نداشت!

زهرا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ


نمیدونم بخندم یا گریه کنم
راستش بیشتر خجالت کشیدم .اخه یاد نمازای خودم افتادم
خیلی شیرین و جالب گفتید اقای صانعی .
واقعا چرا اینطوریه ؟
گاهی میشه هیچی توی ذهنم نیست ولی همچین که الله اکبر رو میگم ............وای همه چیز میاد توی ذهنم
انشالا خدا خودش گرفتارها رو درک کنه!!

«انشالا خدا خودش گرفتارها رو درک کنه!!»
آمین

پلاک یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.sarayeomidam.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ و البته طبیعی نوشتی
بقول این دوستت یاد نمازای خودم افتادم
واقعا توی نماز حواسم به همه چی هست الا نماز

خیلی جالب نوشتی

یه سر بزنی بد نیس ها!

شاهد یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://mkz61.parsiblog.com

نمازای من همین یه فایده رو هم داشته باشن باز باید خدا رو شکر کنم !
پاشم برم نماز!

سلام

زهرا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://torbatedel.parsiblog.com

خیلی قشنگ بود.....احسنت

سلام وتشکر

یه دختر جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

اتفاقا چون نمازای منم همینطور بود نزدیک یه سال نمازو گذاشتم کنار چون احسا س کردم نمازم فقط خم و راست شدنه و مسخره کردن خدا وقل قل عربی!!! اما خداروشکر الان چند روزه که دارم میرم مسجد نماز جماعت که اینجا میفهمم داره نماز منو به اوج میبره و منو به محبوب و معشوقم نزدیکتر میکنه. انشالاه خداجون این توفیقو به همه ی بنده هاش بده و ازمنم این توفیقو نگیره. چون نماز خوندن برام واقعا سخته!!!!!!!!!!

خدا توفیق نماز درست و حسابی به همه ی ما عطا کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد