سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

آیا راضی ایم به رضای خدا؟! واقعا!!!

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا راضی ایم به رضای خدا؟! واقعا!!!


دوستی تعریف می کرد جبهه که بودم یکبار در سنگر تنها نشسته بودم و با خدای خودم مناجات می کردم و مدام دعا می کردم که:
خداجون! شهادت رو نصیب منم بکن!!
در حین راز و نیاز(آنچه که من بخاطر دارم) جنگنده عراقی ظاهر شد و شروع کرد حوالی من را بمباران کردن!(انگار خدا دعاش رو سریع مستجاب کرده که : خب! اگه مردی حالا بیا!)
آن دوست می گفت به خدا گفتم:
خداجون! حالا چرا با این عجله!! من دوس دارم شهید بشم اما قربونت برم حالا نه! من چند تا کار ناتموم دارم که باید انجام بدم بعدا اگه خواستی شهید کنی، شهید کن!!! عجله ای نیس که!!!

--------------------

همینطور الکی می گوییم: راضی هستیم به رضای خدا!!!
اما-خودم را عرض می کنم- اگر کوچکترین سختی یا بیماری یا گرفتاری برایم پیش بیاید؛ دادم به آسمان بلند می شود که:
آی خدا!!! قربونت برم حواست هست یا نه؟!!!!  منم حسن ات(!!!!) من طاقت سختی و گرفتاری ندارما !!
اما چه کنم که عادت به گفتن چنین جملاتی دارم ولی پای عمل؛ لنگ است!

---------------

عالم بزرگواری وقتی داخل حرم مطهر ثامن الائمه حضرت رضا می شد به آقا گفت:
آقا جان! شما «رضا»یید!! پس به من هم «مقام رضا» بدهید!( یعنی اینکه هر چه در زندگی  بصورت ناخواسته  حوادثی برایم پیش بیاید آن را تقدیر الهی بدانم و راضی به رضای او باشم!)

آن عالم به داخل حرم رفت و زیارت کرد و برگشت و در مسیر برگشت به خانه؛ با ماشین تصادف کرد و استخوانش شکست!!!

مردمی که اطراف بودند به سمت راننده ماشین حرکت کردند که مثلا او را بزنند و یا پرخاش کنند اما آن مرد خدا و عالم حقیقی به مردم گفت:
به او کاری نداشته باشید! این هدیه حضرت رضا  علیه السلام بود!! من  از ایشان مقام رضا خواستم و به آن رسیدم و اکنون باید ثابت کنم که به انچه که خدا برایم مقدر کرده؛ راضی ام و نگرانی ندارم!

------------------

یا سریع الرضا! بحق امام رضا علیه السلام  ما را هم به «مقام رضا» برسان!
( خدا جون قربونت برم! یه وقت نیایی استخون پای منو هم بشکنی!!! من جوگیر که شدم یه دعاهایی می کنم!!! اما قربون بزرگیت برم؛ خودت اونو برام راست وریستش کن!!!)


نظرات 4 + ارسال نظر
سایبان14 یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://SAYEBAN14.BLOGFA.COM

سلام.
بسیار زیبابود.

فرهاد سیمین یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://siminfar.persianblog.ir

سلام
فکر کنم اسم اون عالم حسین الهی قمشه ای باشه
درسته؟
ماکه به مقام رضای امام رضا نرسیدیم عوضش توی این ده روز دوبار رفتیم مشهد و شمارو دعاکردیم برگشتیم

سلام
زیارت قبول!
ان شاء الله همه ما؛ همیشه در پناه لطف و عنایت حضرت رضا باشیم!
ان شاءالله دعاگوی هم باشیم در بعداز هر نماز!
--------------

بله استاد الهی قمشه ای بوده!
اینکه اسم کسی را من ذکر نمی کنم بخاطر این است که گاهی بعضی افراد به بعضی از آدمها حساسیت دارند!

دروازه شرق یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.darvazeh-shargh.com

باسلام
به سفارش بلاگرها این مطلب شما در سایت خبری تحلیلی دروازه شرق منتشر شد
منتظر حمایت شما هستیم

مصطفی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://jang-cyberi.blogfa.com

سلام

وبلاگ پر محتوایی دارید

خداخیرتون بده

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد