سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

سلام قولا من رب رحیم

این وعده خداست بر بهشتیان: سلامی از جانب پروردگار مهربان

وقتی من نمی فمم!!(طنز)

بسم الله الرحمن الرحیم





وقتی من نمی فمم!!(طنز)

یه وقتا هس آدم هیج جوری  یه حرفایی رو هضمش نمیکنه! تقصیر خودش هم نیس؛ نمیفمه!
اگه به مخش فشار بیاره؛ باز نمیفمه!
کانفیگوریشنش رو ری ست کُنه؛ باز نمیفمه!
نیش قلم روشنفکرا  رو پتک کنن و بزنن تو سرش؛ بدبخت باز اُمله؛ بازم نمیفمه!

میگید چرا؟!

خب جونکه یه حرفاست فقط اهلش می فمن! آدمای درس خونده! آدمای روشنفکر! یه آدمایی که فقط خودشون می فمن! نه یه آدم عوام مث من!

یه آدمایی که سیا رو توجیه می کنن که سفیده!
سفید رو توجیه می کنن که «سیا» ست! (ترو  خدا با سازمان سیا اشتباه نگیرین! این آدما از این جور اتهامات؛ اگه بهشون بزنن خیلی حال می کنن!)

میگید مث کی؟!
خب مث این آدم که هم شاعری میکنه! هم منتغدی!(ببخشید منتقدی! گفتم که نمیفمم!!)
این آدم درباره یه آدم دیگه که بره نه (سرهم بخونین لطفن) شده؛ اینطوری گفته:

«دوستان، من درباره ی بدی یا خوبی برهنگی بحث نمی کنم( جونکه خدائیش بدی و خوبیش اصلن معلوم نیس!!)
فقط مطمئنم برهنه شدن با فاحشه بودن و فحشا و... خیلی فرق دارد(حالا یوخته دیگه صبر کن!)
به خدا من در این عکس جز معصومیت(مقام عصمت!!!!) و مهربانی(!!!) چیزی ندیدم
اما می شود پوشش داشت و خیلی هم پوشش داشت اما عکست حس های دیگری را منعکس کند(مث عکس بالا که این دختره پوشش داره؛ خیلی هم داره!! اما معصومیت و مهربانی اصلن نداره!!!!)
باز هم نظر همه ی دوستان محترم است(اختیار دارین! شما فقط میفمین!!) »

یا مث این آدم که برا همون کیسی که گفتم بره نه شده؛ اینطوری حماسه سرایی کرده:

«... و با نگاهی کودکانه ،لخت ...برهنه در برابر چشمان از حدقه درآمده ی تاریخی کثیف می ایستند و نعره می شکند که هی ...های مرا ببین .(بدون شرح !!!) من همانم که تو مرا به زنجیر کشیدی.(شکسته نفسی می فرماین قربان!!) در مقام خواهر و مادر و زن و با چماق عفت و عصمت(!!!) و هر مفهوم بدبو و بدوی دیگر.من اینم .(مبارکا باشه!!)...»

---------------------

چه کنم!نمی فمم!
من نمی فمم که چطو میشه عریون بود؛ ولی معصومیت داش!

من نمی فمم که چطو میشه پوشش داش؛ خیلی هم داش! ولی در عکست این مهربونی نباشه!!(مث عکس بالا که گفتیم!!)

من نمی فمم که چطو عفت و پاکدامنی چماقه و عریون شدن عین آزادگیه!

بقول این آدمایی که خیلی می فمن: «مرسی گلشیفته!!!!»

------------------------

نه!  اشتبا نشه! باور کنین در طول تحصیلم همیشه جزع  شاگردای ممتاز بودم! میخوام بگم اگه نمیفمم؛  سفاهت و بلاهت ذاتی ندارم!!!(قسم می خورم؛به خدا قسم! باز باور نمیکنین! میگین که خدای من و امثال من رو قبول ندارین!  پس... به «خودشیفته» قسم! به توجیهات متشعشعانه امثال شماها قسم! حالا باور کردین!)

نه! باز دارین اشتبا میکنین! منم هنر رو دوس دارم! شعر و موسیقی رو دوس دارم! گرافیک و سینما رو دوس دارم!(قسم می خورم؛ به پیغمبر قسم! بازم باور نمیکنین! میگین قسمای آدمایی مث من؛ دین فروشیه!! پس... به مدونا قسم! به جولی و به پولی قسم! به خرس و پلنگ طلایی قسم! به عمو اسکار قسم! یا هرچیز دیگه که پیش شما مقدسه!)

ترو خدا شما آدمای فمیده در حق من و امثال من دعا کنین که یوخده مام بفمیم!!
آخه ما هر چی نشستیم و عقلامون رو روی هم گذاشتیم حرفای شما رو نفمیدیم! دعاکنین لطفن!!
(چی!! دعا کردن براتون اُفت داره! صلوات فرستادن براتون زشته!  خب پس... برامون شعر بخونین! برامون کف بزنین! برامون برقصین!!!(ببخشین فکر کنم دیگه قاطی کردم!!))...

نظرات 8 + ارسال نظر
شاهد چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://mkz61.parsiblog.com

آخیش چقد دلم می خواست یه جایی پاش بیوفته و منم داد بزنم که نمی فهمم!
فک کنم درجه نَوَفهمی ما خیلی بالاتر از اونیه که با دعا و شعر و رقص این اعلاحضرات چاره بشه ! بی خیال....

سلام

تربت چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://torbatedel.parsiblog.com/

مانده بودم نظر بذارم یا نه!
خلاصه که تصمیم به گذاشتن کردم.چون توی دلم گیر کرده بود که بگم...شما نباید راجع به اون دختر نظر بدید...عکسشون و گذاشتید حالا چهرشونم نقد میکنید!
شاید به نظر اون دختر چهره خودش معصوم باشه در اون لحظه...شاید راضی نباشه که شما راجع بهش نظر میدید.
حالا یا معصوم و مهربون یا غیر معصوم و مهربون ! اونم ناموس داره فکر میکنم....
ولی راجع به ؛گلشیفته؛و کسانی که نظر مید هند برای خودشان خوب انتقاد کردید!
موفق باشید
یا علی

سلام
فکر میکنم شما منظور منو را متوجه نشدید!
من در حقیقت با نمایش چهره این دختر بچه می خواستم این واقعیت را بیان کنم که همیشه حجاب کامل؛ معصومیت یک چهره را قشنگ نمایش می دهد(بر خلاف حرف آن آقا)
این عکس را نیز از یک سرچ اینترنتی پیدا کردم و لی شاید حق با شما باشد که صاحب آن رضایت نداشته باشد ولی راستش را بخواهید من اینطور فکر نمیکنم زیرا عکاس؛ پنهانی از او عکس نگرفته است!
موفق باشید!

فرهاد سیمین چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://siminfar.persianblog.ir

سلام
تن آدمی شریف است به جان آدمیت؟
نه، همین لباس زیباست نشان آدمیت

سلام
مشکل بر سر «همین لباس زیباست»
که با آن هم بعضی مشکل دارند

دخترشهید چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

خیلی جالب و زیبا نوشتید.
در پناه خدا

سلام و تشکر!

پایگاه اینترنتی مأوا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ق.ظ http://maeva.ir

باسلام
این مطلب شما در پایگاه اینترنتی مأوا منتشرگردید.
http://maeva.ir/myLDlinker.php?url=14
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
پایگاه اینترنتی مأوا http://maeva.ir
یا علی ع

ونوس پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام
ببخشید من که خیلی وقته به این نتیجه رسیدم که نمی فهمم به قول مامانم که همیشه میگه:نکنه ما داریم راه و اشتباه میریم راه درست همونی که اینها میگن یعنی تا این حد دیگه به خودمون و راهمون و اعمالمون شک کردیم که ای بابا اینها لخت و عور میگردن
فحشا سراسر وجودشون و برداشته اونوقت شفارشی ترین نعمتها برای این بنده هاست نه دیگه خداییش کلاهتون رو قاضی کنین؟!!!!!!!!!!

اما اخرش سرحرف خودمون هستیم راه فقط صراط مستقیم
خدای مهربون بالاخره یه روزی جواب ما رو هم میده

اما ...لعنت به تو گلشیفته...دختره بی حیا

ببخشید آخه خیلی عصبانی هستم ازدستش

سلام
اونا میفمن!
ولی ما میفهمیم!

محمدرضا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام ، زیبا بود
این از علائم آخر الزمانه که منکر را معروف و معروف را منکر ، حلال را حرام و حرام را حلال میدانند ...
اللهم ارنی الطلعة الرشیدة و الغرة الحمیدة و اکحل ناظری بنظرة منی الیه و عجل فرجه و سهل مخرجه و اوسع منهجه و اسلک بی محجته ........ و اجعله اللهم مفزعا لمظلوم عبادک و ناصرا لمن لا یجد له ناصرا غیرک « و مجددا لما عطل من احکام کتابک و مشیدا لما ورد من اعلام دینک و سنن نبیک صلی الله علیه و آله »...
... انهم یرونه بعیدا و نراه قریباً .....
العجل یا مولانا یا صاحب الزمان

سلام
العجل یا مولانا یا صاحب الزمان

ز.م.م شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://3dayema.blogfa.com

دیروز داشتم با یکی در مورد اس ام اس هایی که لرها و ترک ها و..رو مسخره می کنن حرف میزدم میگفتیم بده و غیر واقعیه و برعکسه همش

تا رسیدیم به رشت گفتم خیلی مسخره است که یه مدت گیر دادن به ما که رشتی ها بی غیرتن و ...گفت موافقم نمی تونستن ببینن رشتی ها همیشه ازاد بودنمسخره است تعریف یک انسان تحصیلکرده از ازادی اینه؟!!!

سلام
آقا قبلا صحبت های قشنگی برای این جک سازیها داشتند و معتقد بودند از عمد این کار صورت گرفته است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد